وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

کارتریج برای چاپگر لیزری سامسونگ SCX-4623F


کارتریج سامسونگ کیفیتی را که چاپگر شما شایسته آن است ارائه می دهد. این کارتریج های لیزری دارای طراحی عالی هستند که به چاپگر شما اجازه می دهد تا نتایج با کیفیت بالا را چاپ کند. از اسناد حرفه ای در دفتر گرفته تا مکاتبات شخصی در خانه، این تونر چاپگر افزودنی عالی است و به شما کمک می کند تا نسخه هایی از بالاترین استاندارد را تولید کنید. از کارتریج های تونر، جوهر و سایر لوازم چاپگر، ما محصولات مختلفی را برای کار با دستگاه شما ارائه می دهیم. همچنین می توانید قطعات مرتبط با کارتریج MLT-D105L و محصولات پرکننده تونر را در محصولات مرتبط بیابید.

کارتی سامسونگ سامسونگ MLT-D105L

کارتریج پرینتر لیزری سامسونگ SCX-4623F می تواند 2500 عکس با کیفیت بالا چاپ کند. تمام قطعات و کارتریج های جدید حاوی تونر کاملا شارژ شده هستند. به طور کلی شارژ کارتریج سامسونگ MLT-D105L توصیه نمی شود و پس از شارژ برای حفظ کیفیت چاپ و جلوگیری از نشت جوهر، تعویض کارتریج و تهیه کارتریج آکبند توصیه می شود. کارتریج لیزر را در دمای اتاق نگه دارید، آن را در مقابل نور خورشید (پشت پنجره اتاق) قرار ندهید و در محیط گرم نگهداری کنید. قاب سامسونگ برای محافظت از درام ابرو ندارد. بنابراین کارتریج های جدید و آکبند دارای قاب محافظ برای جلوگیری از آسیب دیدن درام هستند. قبل از قرار دادن قاب در دستگاه، قاب مشکی باید از قاب MLT-D105L جدا شود. لازم به ذکر است جعبه MLT-D105L موجود در فروشگاه دارای کیفیت درجه یک در طراحی پارچه بوده و تمامی قطعات نو می باشد.

دستگاه های سازگار آوافرهنگ  با کارتریج سامسونگ MLT-D105L:

پرینتر سامسونگ ML-2525W, ML-2525, ML-2545, ML-1915, SCX-4623F, SCX-4623FW, SCX-4623FN, SF-650, SF-650P

برای اطلاعات بیشتر در مورد طیف گسترده کارتریج های تونر سامسونگ و همه محصولات کم رنگ با ما تماس بگیرید. ما یک تیم اختصاصی از چاپگرها و تامین کنندگان آموزش دیده برای ارائه هر گونه اطلاعاتی که ممکن است نیاز داشته باشید داریم، مطمئن هستیم که می توانیم به شما کمک کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد