وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

شش علائم افسردگی بسیار مفید برای مشاغل کوچک


چندین مطالعه مقدماتی بهبود علائم افسردگی را بعد از مصرف DHEA بعنوان مکمل غذایی، نشان دادهاند. مصرف مواد مخدر: مصرف مواد مخدر به طور ناخودآگاه فرد را به سمت افسردگی میبرد. مشخص شده که این رفتارها میتوانند از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. توجه به این نکته مهم است که رابطه بین افسردگی کودکان و بازیهای رایانهای احتمالاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله انواع خاصی از بازیهایی است که کودکان انجام میدهند، مدت زمانی که برای بازی کردن آنها صرف میکنند و تفاوتهای فردی در آسیبپذیری در برابر آنها. اما در مقابل ناراحتی تنها یک تغییر حالت کوتاه مدت است و بعد از گذشت مدتی خود به خود از بین میرود. بیشتر موارد افسردگی با علایم جسمانی همراه است و در این میان «خستگی» با فراوانی بیش از ۷۰ درصد در صدر قرار میگیرد. آیا دارو به تنهایی میتواند علایم افسردگی را تسکین دهد؟ TMS میتواند برای هر بیمار بطور اختصاصی و در منطقه خاصی از مغز انجام بگیرد.

من از ١۴ سالگیم تنها زندگى کردم یه پسر بچهاى در قالبه یکمرد تمام این کارایى که گفتیو قبله ١٨ سالگیم تجربه کردم دیگه نمیدونم چى بهم لذت میده… من قبل از ۱۸سالگی اینکارارو کردم فقط به هدفم نرسیدم فقط نمیدونم دارم عاقل میشم دوست دارم مثل قبل از ۱۸سالگیم بشم کنجکاوو پر هیاهوی و… در این وضعیت پزشکان اغلب نگرانند که از علل تهدیدکننده حیات غفلت کنند و این منجر به تأخیر در بررسی مسایل روانپزشکی میشود. علاوه بر این آنالیز میزان نوروترنسمیترها در نواحی مختلف مغزی نشان دادهاست که اسانس لیمو احتمالاً از طریق تغییر سیستمهای دوپامینرژیک و سروتونرژیکی فعالیت ضد افسردگی خود را اعمال میکند. کاهش فعالیت ذهنی یکی از علائم افسردگی شدید است که بیشتر پزشکان آن را به عنوان عقب ماندگی روانی حرکتی میشناسند. دچار علائم جسمی مانند سردرد و دل درد میشود؛ بدون فعالیت زیادی، همیشه خسته است. سلام من دخترم و 20 سالمه .اصلا نمیدونم ازکجا باید شروع کنم من حدود 5 سالی هست که احساس بی انگیزگی دارم انجام هیچ کاری بهم انرژی نمیده کاری رو که میخام شروع کنم مثلا درس بخونم رو نصفه رها میکنم خیلی ازاوقات این سوالو از خودم میپرسم که اصلا درس بخونم زندگی کنم کار کنم که چی بشه هیچ چیز بهم انگیزه نمیده یه مدت درس میخونم درحد دو یاسه روز ولی بعد عین هواپیمایی که سقوط میکنه به شدت بی انرژی میشم خیلی ساده به مرگ فکر میکنم چند بار تصمیم به خودکشی کردم ولی دوباره پشیمون شدم به خاطر خانوادم هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه قبلا خرید کردن رو خیلی دوست داشتم دوست داشتم برم بیرون بادوستام باشم ولی الان بی حس شدم دوست دارم تنها باشم .فکر وخبال میکنم جوری توی فکرای خودم میرم که متوجه نمیشم دورم داره چه اتفاقاتی میفته کاهش وزن داشتم اشتهام کاهش پیدا کرده .من پشت کنکورم هیچ برنامه ای برای آیندم ندارم اصلا نمیدونم به چه رشته ای علاقه دارم .اینقدر بی انگیزم که بعضی اوقات حتی به نظافت اتاقم وخودم هیچ اهمیتی نمیدم درصورتی که قبلا اصلا اینطوری نبودم.انجام دادن خیلی از کارها معمولی برام خیلی سخته .همه بهم میگن چرا اینقدر بی انرژی وبیحال شدی توقبلا اصلا اینطوری نبودی من همیشه جوابشونو میدم من همین طوری بودم وهستم .اصلا انگار باهمه سر دعوا ولج بازی دارم با مادرم خواهرم از حرف زدن بابقیه بدم میاد دوست ندارم توی مهمونی ها برم احساس خیلی بدی نسبت به خودم دارم احساس میکنم آدم بی ارزشی هستم .قبلا فکر میکردم خود به خود این مسائلم حل میشن بهم پیشنهاد مشاور وروانشناس رو دادن ولی نرفتم دوست نداشتم برم ولی الان میبینم دیگه دارم به ته میرسم دیگه بریدم دیگه نمیتونم ادامه بدم بهم میگفتن افسردگیه ولی قبول نکردم الان تو اینترنت سرچ کردم ودیدم همه علائم رو دارم تست هم اینترنتی زدم افسردگی شدید شد نتیجش خواهش میکنم کمک کنید بهم بگید باید چیکارکنم؟

برام جالبه شما که میگی من تو ایرانم و نمیتونم اصلا برای چی میای همچین چیزی رو میخونی؟ هرچیشد میگی من تو ایرانم و فلان… اره اینجا ایرانه ،و من به شدت خوشحالم که ۱۸سالگیم رو قراره در کشوری بگذرونم که مستقل از کل جهانه و یه تنه داره ایستادگی میکنه ،منم میخوام ۱۸سالگیم مثل کشورم باشم ،زیبا،قوی،مستقل ،قدرتمند و با اراده که هیچکسی نمیتونه نگاه چپ بهش بکنه ،چی از این بهتر ؟ اره اینجا ایرانه ،و من به شدت خوشحالم که ۱۸سالگیم رو قراره در کشوری بگذرونم که مستقل از کل جهانه و یه تنه داره ایستادگی میکنه ،منم میخوام ۱۸سالگیم مثل کشورم باشم ،زیبا،قوی،مستقل ،قدرتمند و با اراده که هیچکسی نمیتونه نگاه چپ بهش بکنه ،چی از این بهتر ؟ اگه گیری دارین مشکل از کشور نیست ،شما تو شاخ اروپام باشی اما تو این خانواده بازم وضعیتت همینه . عضو شدن برای یک کار گروهی، یکی از بهترین تجربه هایی هست که می تونی داشته باشی. لازم نیست برای همیشه، همه حساب های شبکه های اجتماعی رو ببندی، ولی فرض کن یه سفر دو هفته ای می خوای بری، پس بهترین زمانه که دو هفته از زندگی بدون شبکه های اجتماعی لذت ببری و یه تجربه خوش گذرونی بکر داشته باشی.

ما اگه از این آزادیا داشتیم که… مطمئن باش از این تصمیمت، زمانی که بزرگ بشی، خیلی خوشحال خواهی بود. تصمیم هایی گرفتم که به ضرر خودم تموم شد و همینطور تصمیم هایی گرفتم که خیلی برام خوب بود. بعدم همه دارن یه مرزای مسخره رو واسه خودشون ایجاد میکنن یه بهونه هایی میارن ایرانی بودن چه ربطی داشت؟ یک جوون ممکنه خیلی راحت فراموش کنه که پدر و مادر، چه زحمت هایی براش کشیدن و حتی ممکنه گاهی در بعضی موقعیت ها اونارو مسوول چیزایی بدونه که بهشون مربوط نیست و کلی دعوا راه بیاندازه. گسترش بستر وب و اینترنت همواره شامل حال دنیای روانشناسی، روانپزشکی و پزشکی قرار گرفته و کار ما را برای انجام بسیاری از تستهای روانشناسی و روانپزشکی راحت کرده است. دخترا یادتون باشه شما از نسل زنان و مرد های شجاع هستید و این ایران زخم دیده تاب و تحمل این رو نداره که شما هم ازش روی برگردونید بدونید این ایران حق تک تک ماست پس عقاید پوسیده و اشتباه رو به ایران ربط ندید مراقبش باشید ایران تنها تر از اون چیزی هست که فکر میکنید… قراره کسی پاسخگو باشه؟ حالا که می تونی از خودت دفاع کنی پس از حرف حق دفاع کن و جلو حرف زور بایست و اگه شده از دوستت و خونوادت و هر کسی که زورش نمی رسه دفاع کن.

برای مثال ، زمانی که نوزاد به مرحله ای از رشد می رسد که مادر خود را می شناسد ( شش تا هشت ماهگی ) جدا شدن از مادر موجب بروز حالات افسردگی در طفل می شود. قبول دارم که این چهارمی مثل سه تای قبلی خوش گذرونی نیست ولی واقعا خیلی مفیده و باعث می شه سالی یه مقدار هر چند کم تو حسابت پول بریزی و زمانی که ۳۰ ساله شدی کلی پول داشته باشی. یادته زمانی که بچه بودی و هر چیزی دوست داشتی می پوشیدی، اون موقع ممکن بود بهت بگن که عیبی نداره و بپوش چون بزرگتر بشی دیگه نمی تونی. ماجرای دستگیری حمید صفت به جرم قتل چه بود و به کجا رسید؟ این چه سمییییی بود دیگه ؟ این قرص بر اساس مهار کننده انتخابی باز جذب سروتونین عمل می کند و میزان سروتونین را در مغز متعادل می کند. یا به روش سنتی یه دفتر خاطرات خوشگل بخر و بصورت روزانه یه پاراگراف بنویس یا اینکه یه بلاگ ساده باز کن و سعی کن هر روز خاطرات روزانت رو بنویسی.

یه هدف کوچک برای خودت تعیین کن و سعی کن اونو به نتیجه برسونی. این دارو همچنین برای بیماران مبتلا به بیماری قلبی و یا کسانی که به دلیل عوارض جانبی دیگر از داروهای دیگر ضدافسردگی استفاده نمیتوانند، مناسب است. DHEA ساخته شده از سویا و سیب زمینی شیرین، موثر نیست با توجه به مطالب گفته شده، بهتر است از مصرف خودسرانه داروهای گیاهی خودداری کنید. مصرف این دارو بدون مشورت با پزشک ممنوع است. با این حال، برخی افراد علائم شدیدی را تجربه می کنند که آنها را در زندگی روزمره خود ناتوان می کند. سلام من از این نویسنده خوشم اومد من الان میخواهم کلاس زبان بخونم واسه شغل آینده ام الان نمیدونم دارم درست میرم یا غلط ولی کارمو به خدا سپردم هرچی خدا قسمتم کند ? اگه دختر باشی می تونی موهاتو رنگ کنی و اگه پسر باشی بلند کنی یا اینکه یه مدل عجیب درست کنی.

دیگه لازم نیست هر حرف بدون پایه و زور دوستاتو قبول کنی و چون زورت نمی رسه نتونی حرفی بزنی. زمان اون رسیده تا حس به نتیجه رسیدن و کامل کردن یک سفر هرچند کوچیک رو تجربه کنی. این اختلال موجب ایجاد تغییرات شدید خلقی و خستگی و حس ناامیدی در فرد میشود و زندگی فرد و نوزاد او را تحت تأثیر قرار میدهد. اگر هم جایی حس کردین تفکرات آزاد دهنده داره میاد سراغتون، حمام آبگرم، موسیقی و یا مدیتیشن رو هم امتحان کنین. اگر افسردگی کودک به صورت طولانی ادامه پیدا کنه و درمان نشه، بر یادگیری و رشدش تاثیر منفی می گذاره. گاهی هم لازم است به خواسته کودک «نه» گفته شود. کودکان خرد سال ممکن است تا اندازه ای بیش فعال،پرخاشگر یا کج خلق شوند؛زیرا هنوز توانایی کلامی لازم را برای بیان احساساتشان ندارد.در دوران بلوغ و نوجوانی نیز میزان شیوع افسردگی به شدت افزایش می یابد.

همه چیز به خودتون بستگی داره .. بعدم به جای کنسرت میتونین برین تئاتر یا یه شهربازی بزرگ .. یه هنر یادبگیرین زبانتونو خوب کنید با کسایی دوست بشین که از شما بهترن از لحاظ علمی و.. من سیع کردم ار راهنمایی کلاس هفتم تنها برم خرید بیرون شده جای نزدیک که خانواده عادت کنن ! اینجا درک و شعور خانواده ها کاملا متفاوته اینجا یه دختر ۱۸ ساله بخواد تنهایی بره بیرون از خونه و بعد غروب آفتاب برگرده حالا مسافرت پیشکش همه میگن دختر خیابونی. هی بچه ها چقدر منفی صحبت میکنین .. اینجا ایرانه ولی بازم میشه لذت برد . باید یه روز تصمیم بگیری که خودت حق انتخاب داری و در مقابل دوست ها و بقیه بتونی تصمیم بگیری. چه تصوری از بچه های ۱۸ ساله داری ؟ اگه بتونی بر یکی از ترس های بزرگت قبل ۱۸ سالگی غلبه کنی، می تونی منتظر خیلی موفقیت های بزرگ در آینده باشی. گریه هم بکنید اشکالی نداره .. بیاین هم لذت ببریم هم کنار هم بزرگ بشیم . با پولی که جمع کردی یا در حساب پس اندازت گذاشتی، یه چیز نسبتا بزرگ که همیشه دوست داشتیش رو بخر، خودت تصمیم خریدشو بگیر و خودت هم پولشو بده.

پس یادمون نباید بره که حتما همیشه شکر گزار خونواده باشیم. منم ولی تازه سیزده سالمه و پولش و اینکه مونث هستم و خونواده رو چیکارکنم غیر ممکنه? متأسفانه دیدگاه خونواده ما قدیمیه و برای یه دختر اینا جرم محسوب میشه? برای هم ارزوی موفقیت کنید. اگر فرزندتان که معمولا نمره های خوبی می گرفت، ناگهان افت محسوسی در نمرات داشت باید بررسی کنید که چه چیزی ممکن است پیش آمده باشد. اگه اهل نوشتن هستی که چه بهتر و اگر هم نیستی پس یه تمرین خوبه برات. کسانی که به افسردگی پنهان دچارند، بهراحتی میتوانند افسردگی خود را از دیگران مخفی کنند بهطوری که کسی متوجه وضعیتشان نشود. خلاصه که بیاید از نوجوونیمون نهایت استفاده رو ببریم. در عوض ، افراد دارای این شرایط تمایل دارند که تعدادی از عوامل بیولوژیکی ، روانشناختی و محیطی در توسعه آن نقش داشته باشند. به همین دلیل تشخیص علائم افسردگی معمولا از حدود 3 سالگی به بعد راحتتر است. تست افسردگی بک جایگزین تشخیص متخصص نیست، اما می تواند به روانشناسان در تشخیص کمک کند. افسردگی چگونه تشخیص داده می شود؟ در بعضی موارد، نور درمانی می تواند در ترکیب با یک یا همه این درمان ها مورد استفاده قرار گیرد. در پرسشنامه تست افسردگی آنلاین بک، از شما 21 سوال پرسیده می شود که باید به همه آن ها پاسخ دهید و پاسخ های شما هم شامل نمرات صفر تا 3 می باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد روانشناس در تهران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد