وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

مجسمه سازی چیست؟ مهمترین عوارضی که باید بدانید!


عوارض جانبی شکل بدن به محل عمل زیبایی و ویژگی های فیزیکی فرد بستگی دارد. به عنوان یک قاعده، مجسمه سازی بدن برای کاهش حجم بدن، به خصوص در ناحیه شکم و پهلو انجام می شود. مهمترین عوارضی که باید در مورد آن بدانید!

در این فرآیند پزشک بافت چربی را از نواحی مورد نظر خارج می کند تا پس از بهبودی فرد بتواند به بدن متعادل خود دست یابد. در این برنامه زیبایی می توان این سوال را مطرح کرد که اصلاح بدن چه اثرات منفی دارد؟ و این یکی از سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم.

عوارض پیکرتراشی

مجسمه سازی چیست؟

پیکر تراشی معمولا به نام کانتورینگ بدن شناخته می شود و به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود. در جراحی کانتورینگ بدن فرد کاملا بیهوش شده و از کمر به پایین بیهوش می شود. کانتورینگ بدن انواع مختلفی دارد و بسته به شرایط فرد، جراح ممکن است انجام جراحی را در چند مرحله برای دستیابی به بهترین نتیجه توصیه کند. به نظر شما بهترین نوع جراحی کانتورینگ بدن چیست؟ مطالعه مقاله عوارض ابدومینوپلاستی توصیه می شود.

مدل های مختلفی از دستگاه های کانتورینگ بدن شامل لیپوماتیک، واترجت و پال وجود دارد که از بهترین دستگاه های کانتورینگ بدن محسوب می شوند. در زیر انواع جراحی کانتورینگ بدن آورده شده است.

لیفت پایین تنه: برای کانتور کردن قسمت پایین تنه، پوست اضافی شکم، پهلو، ران و باسن برداشته می شود و سلولیت پوست از بین می رود.

لیفت ران: جراح برشی در قسمت خارجی ران یا باسن ایجاد می کند تا پوست و چربی این ناحیه را از بین ببرد.

لیفت موش: در این روش جراح عمل برداشتن پوست و چربی از پهلو و بالای باسن و ترمیم نواحی آسیب دیده را با بخیه انجام می دهد.

لیفت بازو (براکیوپلاستی): در این روش، جراح بازو را تا شانه برش می دهد، سپس; با از بین بردن چربی و پوست، ماهیچه ها را با خشکی ترمیم می کند.

لیفت سینه (ماستوپکسی): در این روش پزشک برش های کوچکی در ناحیه نوک سینه ایجاد می کند تا پوست اضافی را از بین ببرد. البته پروتز سینه را می توان همزمان با لیفت سینه انجام داد.

بدن سازی بدون جراحی

شکل دادن به بدن بدون جراحی

عوارض جراحی اسکلتی موضعی ممکن است کمتر از جراحی قابل مشاهده باشد. اما بعداً بیشتر یاد خواهیم گرفت. به دلیل چاقی شکمی و ترس از جراحی برخی از افراد کانتورینگ موضعی بدن را برای حذف پوست و چربی اضافی انتخاب می کنند. پیکر تراشی اغلب در قسمت های مختلف بدن مانند پهلو و شکم، کمر و ... انجام می شود که به صورت موضعی استفاده می شود، اگر دقت کرده باشید برخی افراد با وجود درست غذا خوردن چربی زیادی در پهلو و شکم دارند. ورزش کردن این روی فرم و هیکل شما همراه با عوارض جانبی زیادی تاثیر می گذارد. چربی های موضعی در هر قسمت از بدن را نمی توان به راحتی از بین برد. اما تنها راه حل بدنسازی محلی است. این روش برای افزایش جریان خون و تخریب بافت چربی، نواحی چربی اضافی را با ماساژ LPG به طور کامل ماساژ می دهد. پیکرتراشی بدون جراحی عوارض طولانی مدتی دارد که عمده ترین آنها التهاب خون، حساسیت، چین و چروک قسمت های مختلف بدن، کشیدگی پوست و ... می باشد که مطالعه مقاله عوارض جراحی لیپولیز توصیه می شود. .

حکاکی به روش های مختلفی انجام می شود که عبارتند از:

مدلسازی بدن به روش اولترازد

مجسمه سازی بدن با لیپوساکشن

فرم دهی بدن به روش لیپوماتیک

مجسمه سازی بدن با استفاده از جریان هوا

مجسمه های بدن سختی 0-100 دارند

اگر می پرسید پیرسینگ بدن چه عوارضی دارد؟ در این قسمت به تفصیل توضیح خواهیم داد.

نتایج کانتورینگ بدن بدون جراحی

همانطور که گفته شد، کانتورینگ بدن بدون جراحی به انواع دستگاه های پیشرفته برای برداشتن موضعی چربی بدن و پوست اضافی نیاز دارد. البته روش های انتخاب شده می تواند عوارض مختلفی را برای هر فرد به دنبال داشته باشد.

نتایج جراحی کانتورینگ بدن به سه دسته تقسیم می شود

1. عوارض موقت مجسمه سازی بدن: عوارض موقتی شامل کبودی، تورم، قرمزی، تورم، خونریزی و غیره بعد از جراحی است.

2. عوارض طولانی مدت جراحی کانتورینگ بدن: گاهی اوقات یک جراحی به اشتباه انجام می شود که به همین دلیل عوارض طولانی مدتی بر جای می گذارد. این مشکلات ممکن است حدود 6 تا 8 ماه بیمار را همراهی کند. از نظر عوارض طولانی مدت می توان به ناهمواری پوست بدن، ترشح چربی اضافی در بدن و ... اشاره کرد.

3. عوارض خطرناک کانتورینگ بدن: عوارض خطرناک معمولاً در اثر استفاده نادرست از تجهیزات پزشکی ایجاد می شود. به عنوان مثال، این دسته شامل خطرات بیهوشی و آلرژی پس از جراحی کانتورینگ بدن می شود.

نتایج ناخواسته مجسمه سازی بدن با لیزر

1. خطرات احتمالی ناشی از عوارض ناشی از استفاده از همین لیزر. سوزش، قرمزی، التهاب، بی حسی، درد، عفونت و غیره وجود دارد.

2. برخی گفته اند درد این عمل ماه ها در زمینه جراحی باقی می ماند.

3. برای از بین بردن سلولیت و ترک های پوستی خیلی موثر نیست.

خواندن مقاله لیفت بازو بدون جراحی توصیه می شود.


مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/پیکرتراشی-در-شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد