وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

وبسایت خبری تحلیل نیوز

آخرین اخبار دنیا

زمان حدودی عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل مشخص شد

خبرها حاکی از آن است که هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو که تحلیلگر شرکت اپل است، در یادداشت تحقیقاتی جدید خود پیش بینی کرده است که اپل سال آینده یک هدست واقعیت ترکیبی "از نوع کلاه ایمنی" را به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین او می‌گوید یک عینک واقعیت افزوده در اواسط سال ۲۰۲۵ و یک محصول لنز تماسی واقعیت افزوده بین سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ روانه بازار خواهد شد.

مینگ چی کو در یادداشت خود نوشته است: "ما پیش بینی می‌کنیم که محصول کلاه ایمنی اپل، تجربه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را فراهم کند، در حالی که انواع محصولات عینک و لنز تماسی بیشتر روی کاربرد‌های واقعیت افزوده تمرکز دارند."

وزن و قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل

مطابق این گزارش، در حالی که چندین نمونه اولیه از هدست واقعیت ترکیبی اپل بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم وزن دارند، کو می‌گوید، اگر اپل بتواند برخی از مشکلات فنی را حل کند، ممکن است هدست بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم وزن داشته باشد. همچنین قیمت گذاری این هدست در آمریکا، احتمالا در محدوده ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۲

شایان ذکر است که مینگ چی کو می‌گوید ، این هدست می‌تواند تجربه غوطه وری را ارائه دهد و با نمایشگر‌های micro-OLED سونی به مراتب بهتر از آنچه در حال حاضر در بازار وجود دارد خواهد بود و البته باید بتواند مستقل از آیفون کار کند.

یادداشت مینگ چی کو بیشتر با سایر پیش بینی‌های هدست در بازار، در سال ۲۰۲۲ مطابقت دارد، اما برچسب قیمت آن به ۳۰۰۰ دلار نزدیک است. اطلاعات ماه گذشته حاکی از آن بود که اپل از ماده مشبک پارچه‌ای برای کاهش وزن هدست استفاده می‌کند و تفسیری بر اساس "تصاویر داخلی اپل از نمونه اولیه مرحله آخر " ارائه داده است که نشان می‌دهد این هدست به چه شکل است.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد